Felsökning
Om det fungerat tidigare och plötsligt slutat fungera
Öppna appen och välj Mer (längst ned till höger) och kontrollera att du är inloggad.
Gå in under "Abonnemang & Klippkort" och se om du har ett aktivt medlemskap
Kontrollera att mobildata (4G/H/5G) och bluetooth är aktiverat.
Starta om (slå av och sedan på) bluetooth eller din telefon.
Om du har ett aktivt samtal i telefonen kan den tappa datauppkopplingen. Avsluta samtalet och testa igen.
Anslut till vårat wifi Lynx Gym med lösenordet Iggesund och testa igen
Gå in under Mer > Hjälp med inpassage för mer tips och råd.
Om det är första gången du ska logga in och det inte fungerar
Öppna appen och välj Mer (längst ned till höger) och kontrollera att du är inloggad.
Gå in under Abonnemang & Klippkort och se om du har ett aktivt medlemskap
Gå in under Mer > Hjälp med inpassage för tips och råd. På Android kan där se om du beviljat alla tillstånd. Om du nekade något tillstånd kan du behöva gå in i Android/Iphone-inställningarna och tillåta det eller installera om appen så frågar den igen på nästa gång.
Om ovanstående inte hjälper kontakta oss på 0766272948